Monday, March 8, 2010

Mimpi Oh Mimpi

Hahahaha....tgk tajuk da tau kan nk cite psl ape...biasela aku ni mmg suke mimpi bende2 merepek..kadang nk tegelak bile bgn tdo...2 hari lepas aku mimpi ade 2 org msk minang aku..siap dtg umah bwk famili..yg xtahan tu 2 org..bajet hot + glamer je..cam awn dania la plak....mmg rase nk tergelak bile tersedar....dua2 org tu plak aku kenal..lg la nk tergelak...hahahahaha....
pastu plak smlm aku mimpi aku da nk kawen...bj kawen aku warna merah..mcm pengantin cina...haha..
tu la cite psl mimpi aku yg merepek tu..ape yg pasti..aku xpernah plan pon nk kawen dlm mase terdekat...plg awl pon 2-3 thn lg...byk lg bende yg aku nk buat b4 aku kawen...lg pon aku tak ready lg..perangai pon cam kanak2 ribena lg...

Hmmm..btw,lame btol aku xupdate blog ni!!!

1 comment:

Nur Adibah said...

Hehe..Lawak r mimpi Ida. Kalu kt pn mesti tergelak2 bile bgn tido..hehe..